משלוחים
האתר מציע 2 אפשרויות משלוח:
1. משלוח והתקנה ע"י טכנאי החברה - באפשרות זו טכנאי החברה שמגיע לבית הלקוח להתקין מביא איתו את המוצר.
2. משלוח בלבד - באפשרות זו יתבצע משלוח בלבד באזורים שבין אשקלון לחדרה. משלוח לאיזורים מעבר לכך בתיאום מול מחלקת המשלוחים של החברה. באפשרות זו אין התקנה והרכבה ע"י טכנאי החברה ואין החבה אחראית על ההתקנה או על נזקים שיגרמו לאסלה או למנגנון השאיבה במהלך ההתקנה. במידה ויגרם נזק לאסלה או למנגנון השאיבה החיוב יחול על הלקוח. באחריות הלקוח לבדוק את המוצר בעת קבלתו ובמידה ומתגלה פגם יש להודיע מיידית לחברה.
זמני אספקה:
מועדי אספקת מוצרים הנם על פי המועדים הנקובים בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת. זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (א-ה) ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג. במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת החברה יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו. החברה תציע לצרכן לבחור בין החלפה למוצר אחר באותה עלות או ביטול עסקה, ותשיב לו את מלוא כספו.
*לתשומת לב הלקוח: במידה של עיכוב בזמני אספקה לבקשת הלקוח מעבר ל45 יום, הלקוח יחויב בדמי אחסנה בסך 100 ש"ח על כל 14 ימים נוספים.
משלוח בלבד:
הובלות יבוצעו לאשקלון בדרום ועד חדרה בצפון הובלות מעבר לגבולות אלו יש לתאם מול מחלקת טכנאים.
הובלות יסופקו לקומת קרקע.
מעל קומה שלישית בהעמסה ידנית תהיה תוספת של 35 ₪ לקומה עבור כל אסלה.
בכל מקרה של צורך בשרותי מנוף חיצוניים החיוב יחול על הלקוח.